onsdag 18 augusti 2010

Fashionable Kids


Hej Kära läsare!

Jag är ledsen för att jag inte uppdaterat min blogg med nya inlägg. Fram till nu har jag haft semester med min familj samt varit upptagen i diverse projekt. Efter en skön sommar ser jag fram emot att inspirera er med nya inlägg.




Nu när modeveckan är igång, kan man inte låta bli inspireras av alla fina kreationer som olika kända modehus presenterar.
Inte glömmer ni väl att uppdatera småtingarnas garderob hemma? Det är minst lika viktigt att våra små krabater klär sig efter höstens nya trender.

Bjuder på inspirerande ögongodis från två av mina favoritdesigners barnkollektioner, Chloé och Marc Jacobs. Passar även på att dela med mig bilder på bedårande fashionabla kids.



Bilder från: Marc Jacobs, Chloe,The sartorialist & minihipster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade