tisdag 1 februari 2011

Chanel

Hej kära läsare!

Jag är ledsen för att jag inte uppdaterad min blogg på länge. Jag har varit upptagen med olika projekt och därmed har det inte funnits tid för skrivandet. Har även funderat på att snart lägga ner denna blogg, då jag kommer att avsluta min mammaledighet och återvända till jobbet.
I samband med detta måste jag prioritera, och eftersom min karriär och min familj är väldigt viktiga för mig, kommer jag inte att kunna dela mina tankar med er här. Men intresset för mode och inredning kommer alltid att finnas hos mig och vara en viktig del i mitt liv. Jobb eller inte, det spelar ingen roll, jag kommer alltid att ha tid för mode samt skönhet.

Inspirerande ögongodis! Njut!


Chanel Couture / Spring 2011

Bilder från: Chanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade